وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

  • ۰
  • ۰

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی : فرصت تعویض پلاک با وکالت نامه تمدید شد.

 وی با اشاره به اینکه برای سرعت بخشیدن ارائه خدمات از ساعت ۷صبح تا ۱۶ انجام می‌شود افزود:خریداران و فروشندگان خودرو برای دریافت نوبت از ساعت ۹ صبح می‌توانند اقدام کنند.

سرهنگ دهنوی با بیان اینکه با تعطیلی‌های کرونایی مهلت برخی وکالت نامه‌ها به اتمام رسیده است اظهار داشت: افرادی که خودرو جدید گرفتند و و کالت نامه برای تعویض و شماره گذاری پلاک دارند برابر با ابلاغ نامه ستاد کرونا به تعداد روز‌هایی که مراکز تعویض پلاک تعطیل هستند به تاریخ وکالت اضافه می‌شود.

سرهنگ دهنوی همچنین گفت: برای روان سازی خدمات از این به بعد راکبان موتورسیکلت‌ها برای تعویض پلاک نیازی به نوبت گرفتن ندارند.
رییس پلیس راهور استان همچنین افزود: اصلاح مشخصات و آدرس مالکان خودرو‌های نو شماره داخلی هست که برای صدور تاییدیه و ارائه به نمایندگی‌های استان نیازی به اخذ نوبت ندارند.

وی با اشاره به اینکه با این اقدامتات بخش زیادی از مراجعات کاهش پیدا کرده است گفت: بزودی برای روان سازی خدمات تعویض پلاک بصورت تمام اینترنتی در مشهد راه انازی شود.

در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱۰۰خودرو در دو مرکز تعویض پلاک شماره یک و دو مشهد خدمات دریافت می‌کنند.

  • ۰۰/۰۶/۱۳
  • we3 site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی