وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

  • ۰
  • ۰

وکیل قتل یکی از انواع وکالت هایی محسوب می شود که به طور مستقیم با جان انسان در ارتباط است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وکلای میرداد، در واقع جان یک انسان (قاتل) در دستان وکیل قتل و وکیل قاتل قرارداد. حال اگر وکیل نتواند به خوبی دفاع کند، عملا موکل خود را به کشتن داده است. از طرف دیگر وکیل مقتول (بهتر است بگوییم وکیل خانواده مقتول) نیز وظیفه دارد تا حق و حقوق موکل یا موکلین خود را طلب کند.
همانطور که گفتیم مهمترین شاخصه 

 نسبت به بسیاری از انواع وکلا این است که چنین وکیلی می تواند باعث نجات جان انسان ها شود. به نوعی می توان گفت که جان یک انسان در دستان این وکلا است. همین مسئله حساسیت کار وکیل قتل و وکیل قاتل را بیشتر می کند.  
نکته مهم دیگر اینجاست که در این گونه مسائل، انسانی کشته شده است. بنابراین می توان حدس زد که به جز بعد منطقی، بعد احساسی نیز نقش موثری در روند دادرسی بازی کند. از این رو 

 باید بتواند علاوه بر احساسات خود، احساسات طرفین دعوی را نیز کنترل کند و بتواند بر اساس نیاز موکل خود از این احساسات استفاده کند. 
سختی کار وکیل قاتل نیز دقیقا همین است که اختیار جان قاتل تا حد زیادی در اختیار خانواده مقتول است و آن ها می توانند به راحتی از این برگ برنده خود در جریان دادرسی استفاده کنند. همین موضوع می توان به سادگی اهمیت کار وکیل قتل را نشان دهد.

 

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • we3 site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی